قاتل با حضور در منزل خانواده همسر سابقش با یک اسلحه اقدام به تیراندازی به سمت آنها و قتلشان کرده است

قتل دکتر مریم رزمجو به همراه مادر و برادرش به دست همسر سابق/قاتل فراری است
کلانشهر: براساس خبرهای منتشر شده در منابع خبری پزشکی، دکتر مریم رزمجو رزیدنت سال اول رادیوانکولوژی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تیراندازی همسر سابقش به قتل رسید. در جنایت صورت گرفته به جز این پزشک، مادر و برادرش هم به قتل رسیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه هم با تایید خبر قتل 3نفر در کرمانشاه آن را خانوادگی و قاتل را داماد خانواده معرفی کرده است.

سرهنگ محمدرضا یاری توضیح داد: حوالی ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه شب گذشته (پنجشنبه - ۲۴ اسفند) به دنبال وقوع تیراندازی منجر به قتل در یکی از محلات شهر کرمانشاه، تیمی از مأموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور مأموران و انجام تحقیقات ابتدایی مشخص شد داماد یک خانواده در پی اختلافات خانوادگی به درب منزل خانواده همسرش مراجعه و با یک قبضه اسلحه اقدام به تیراندازی به سمت خانواده همسرش می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: بر اثر این تیراندازی همسر، مادر همسر و برادر همسر فرد مهاجم متأسفانه جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به متواری شدن عامل قتل سه عضو این خانواده، از تلاش برای دستگیری این فرد خبر داد.

سرهنگ یاری با بیان اینکه مأموران انتظامی شهرستان به صورت جدی در حال تلاش برای شناسایی مخفیگاه قاتل متواری هستند، گفت: نتایج تحقیقات تکمیلی و انگیزه فرد مهاجم برای رقم زدن این حادثه تلخ متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.